petak, 12. studenoga 2010.

DOBRE IGRICE


Da bi neka racunalna igrica kod mene prosla s dobrom ocjenom, mora ima ti neke  jako dobre "osobine " . Kao prvo, mora biti uzbudljiva, napeta i po mogucnosti poprilicno krvava. Ne smije biti jednolicna i dosadna. Radnja mora biti dinamicna, mora se stalno nesto dogadati. Takva igrica me mora drzati prikovanim za ekran dok me ruke ne zabole od udaranja po tipkovnici.

 Drugo, grafika mora biti jako dobra. Igrica s grafikom kakva je bila prije 53 godine je dobra jedino za reciklazu. Grafika dobre igrice ne smije biti na razini dvodimenzionalnog " Super Maria " .  Ljudi i stvari na ekranu mora izgledati kao da su upravo pokraj mene.

Trece, radnja osim sto mora biti dinamicna mora biti i zanimljiva. Moram se uziviti u tu igru, kao da sam ja zapravo lik kojim upravljam. Tako da zaboravim sve sto je oko mene osim tog malog ekrana. Sve sto se dogada u igrici mora se dogadati s nekom svrhom. Mora postojati razlog zasto je lik na ekranu krenuo lijevo, a ne desno.

 I kao cetvrto, dobra igrica mora biti i opsirna. Ne smije mi nakon pola sata igre pisati " You won. Game over! " . Nego za tu pobjedu moram igrati 2 mjeseca, pobijediti 1500 raznih neprijatelja i proci put od pustinje do prasume. Na kraju moje najbolje igrice su : " God of War " , " GTA " (svi dijelovi) i naravno " World of Warcraft" .

1 komentar: